>DEREOTLU VE KAŞARLI KREP

>

Bu tarifi susamcorekotu sayfasından maydanozlu olarak okudum ve çok beğendim. Kesinlikle deneyeceğim demiştim çünkü zaten ben bir çok şey gibi krep de çok severim:) Sizinde beğeneceğinize eminim. susamcorekotu’na tekrar teşekkür ederim:)

Malzemeler;

  • 1 su bardağı süt
  • Yarım su bardağı su
  • 2 adet yumurta
  • 1,5 su bardağına yakın un
  • Yarım demet dereotu
  • 1 su bardağı rendelenmiş kaşar
  • Tuz
  • Karabiber
  • Sıvı yağ


Yapılışı;

  • Tüm malzemeleri çırpma kabına ekleyip pürüzsüz hale gelinceye kadar iyice çırpın.
  • Krep tavanıza bir iki damla sıvı yağ damlattıktan sonra tavanızı iyice kızdırın ve krep harcınızdan bir kepçe alıp tavanızın ortasına dökün.
  • Tavanızı sağa sola hareket ettirerek krebin tüm tavaya yayılmasını sağlayın.
  • İyice pişip krep tavadan ayrılınca diğer yüzünü çevirip pişirin.

  • Bu işlemleri (tavanın yağlanması dahil) krep harcınız bitene kadar devam edin.
  • Krebinizin içine peynir v.b. malzemeler koyarak da servis yapabilirsiniz.

Afiyet olsun…

Bu yazı Kahvaltılıklar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

10 Responses to >DEREOTLU VE KAŞARLI KREP

  1. umutluhayat dedi ki:

    >tümaycım enfes görünüyor.tam benim sevdiğim şeyler malzeme listesinde olan,heleki krebe çıldırırım.ellerine sağlık bende deneyeceğim.sevgiler

  2. susamcorekotu dedi ki:

    >KREBİ YAPMIŞSIN BEĞENMENE VE YAYINLAMANA ÇOK SEVİNDİM:)) ÇOK NAZİKSİN TATLIM,MÜKEMMEL GÖRÜNÜYOR,AFİYET ŞİFA OLSUN SEVGİLER

  3. >Çok nefis kahvaltı sofrası için harika olur eline sağlık Tümaycığım.Çok öpüyorum.Sevgiler..

  4. Kevser dedi ki:

    >Pazar kahvaltilari icin cok güzel bir fikir bence. Nefis bir görüntü ayrica, icinde baska sebzeler de hayal ediyorum su anda, ellerine saglik arkadasim.Sevgilerimle

  5. aksungur46 dedi ki:

    >sevgili tümaycığım blogunuı gezdim tebrikler.harika yemekler yapmışsın ellerine sağlık.yapmaya devam canım,sevgiler ve sağlıklı günler dilerim

  6. >Güzel yorumun için teşekkürler..Krebi çok severim. Otlusunu hiç denememiştim. Kendim için yapacağım bu kez..

  7. benhurum dedi ki:

    >Susamcorekotunun tarifine ve paylaşımına senin de ellerine sağlık güzel arkadaşım;) öptmmm

  8. aksungur46 dedi ki:

    >sevgili kızım ziyaretin için çok tşk.ler.kendine iyi bak sevgiler

  9. >Harika bir krep tarifi bu. Çok lezzetli olduğuna eminim. Sevgiler.

  10. narcicegirengi dedi ki:

    >Ne kadar hos bir tarif. Mutlaka denemeliyim.Blogunuz da cok hos. sevgilerwww.narcicegirengi.com

Bir Cevap Yazın

