>BUZLU KARPUZ

>

Herkese iyi haftasonları. Bol bol yağmurun yağıp sıcaklığın düştüğü şu günlerde belki pek tercih edilecek bir içecek olmayabilir:) ama havalar sıcakken yapmıştım anca fırsat buldum:) Sonuçta haftaya tekrar havalar ısınacak ve kesinlikle bu serinliği tavsiye ederim. Bu tarifi ilk olarak Sevgili Handan – Alternatif Mutfak’ta okudum. O kavunlusunu yapmıştı. Ben de evde karpuz vardı onu değelendirmek için karpuzla yaptım ve sonuç süper oldu. Şimdi hedefim evdeki diğer meyvelerle ile de yapmak:) Tekrar herkese iyi haftasonları…

Malzemeler;

1 bardak için;

  • 2 dilim karpuz
  • 2 yemek kaşığı toz şeker (isteğe bağlı)
  • 1 yemek kaşığı limon suyu
  • Buz parçaları

Yapılışı;

  • Karpuzların çekirdeklerini temizleyip dilimleyin ve rondoya koyun.
  • Üstüne toz şeker, limon suyu ve buz parçalarını da ekleyip yüksek devirde tüm malzeme birbirine karışıncaya kadar çırpın.
  • Bardağınıza koyup servis yapın:)

Afiyet olsun…

Bu yazı İçecekler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >BUZLU KARPUZ

  1. Saglıklımutfak dedi ki:

    >Eline sağlık canım . gerçekten serin serin

  2. >Tümaycığım tam benlik olmuş.Çünkü evde şuan temizlik var ve beni serinletecek bir şey lazım.Yarasın herkese :)))çok öpüyorum Mügeciğimde çok öpüyor seni….

  3. derya dedi ki:

    >Canım karpuza aşığım desem yeri varHarika bir seçenek ellerine sağlıksevgiler…

  4. Tuğba dedi ki:

    >Süper bir içecek olmuş ellerine sağlık.Hemen denemeliyim.

Bir Cevap Yazın

