>DAMLA SAKIZLI KURABİYE

>

Haftasonu düzenlenen 3. blog yazarları buluşmasına giderken yaptığım kurabiyeyi bugün yayınlamak istiyorum. Çok hafif bir kurabiye oldu. Hem de çok paratik. Bu sefer doğru yazacağım tarifim Sofra dergisinden:) Tarifte biraz değişikliler yaptım ama. Bence deneyin memnun kalacaksınız. Bu kurabiyeleri ayrıca sevgili Fatoşun Kahvaltılıklar etkinliğine de göndermek istiyorum.

Malzemeler;

  • 1 paket damla sakızı
  • 2,5 su bardağı un
  • Yarım su bardağı toz şeker
  • 1 kahve fincanı süt
  • 1 kahve fincanı zeytinyağı
  • Yarım çay kaşığı kabartma tozu

Yapılışı;

  • Tüm malzemeleri (damla sakızı, un, toz şeker, süt, zeytinyağı, kabartma tozu) yoğurma kabına koyup kulak memesi kıvamında bir hamur elde edinceye kadar yoğurun. (Hamur çok çok yumuşak olmasın).
  • Hamurdan parçalar koparıp istediğiniz şekli verip yağlanmış fırın tepsisine dizin.
  • Önceden ısıtılmış 170 derece fırında yaklaşık 20 dakika kadar pişirin.
  • Soğuyunca servis yapın.

Afiyet olsun…

Bu yazı Kurabiyeler, Tatlılar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

21 Responses to >DAMLA SAKIZLI KURABİYE

  1. >Tümaycığım nefistir eminim geçtiğimiz günlerde komşum bana getirmişti sunumuna bayıldım her zamanki gibi çok zarif tabaklar yanındaki süsler çok şık ellerine sağlık canım ayrıca herkese yarasın:)))))

  2. lezzet sarayı dedi ki:

    >ellerine sağlık muhteşem bir lezzet.size afiyet olsun

  3. >Tümaycım 'yorum gönder' butonunun rengini koyulaştırmanı öneririm. Ben aranıyorum her seferinde nerede diye :)Ama denk getiriyorum artık :))Kurabiyen nefis görünüyor..Ellerine sağlık.

  4. NiLaY dedi ki:

    >sadece sizleri görmeyi değil bu güzel kurabiyeyi de kaçırmışım desene canım 🙂

  5. >acıbadem kurabiyesine benziyorellerine sağlık canımcım harika olmuş kurabişleröpüyorum seni

  6. Ballı Cimcime dedi ki:

    >Bayılırım damla sakızına hele de bir de kurabiyesine.. nefis gözüküyor, ellerine sağlık canım, sevgiler.

  7. derya dedi ki:

    >Canım ellerine sağlık harika olmuşkurbişler.Mis gibi damla sakızlı bayılırım öpüyorum.

  8. Hobibox dedi ki:

    >Tümaycım bunu hemen yapmalıyım, çok seviyorum damla sakızlı tarifleri ellerine sağlık ablası, sevgiler.

  9. PEPELA'S GARDEN dedi ki:

    >Tümay'ım ellerine,gönlüne sağlık.Ne iyi etmişsin,maşallah.Ayrıca buluşma fotoğraflarınızı gördüm,cıvıl cıvıl.Rabbim muhabbetinizi daim etsin.Sevgilerimle

  10. Fatoş Öztürk dedi ki:

    >Ellerine sağlık arkadaşım.Tarifini aldım.En kısa zamanda yayında olacak.Sevgiler..

  11. yemekbiraşk dedi ki:

    >tümaycım nefis bir kurabiye olmuş fotoğraf anlatıyor zaten :)sevgiler canım..

  12. Benhurum dedi ki:

    >Tümayım ve Simayım canlarım ellerinize sağlık, harika yapmışsınız anne kızın elinden bir başka leziz olmuşlar. Ellerinize sağlıklar olsun;) İkinizi de kocamaaan öpüyorum…

  13. >Ellerine sağlık canım,kıyır kıyır gözüküyor,çok güzel olduğu fotolardan belli.Afiyet olsun..sevgiler..

  14. Lavanta Bahçesi dedi ki:

    >yiyemedim pişmanım :(gerçi evde var şu an Alaçatı'dan almıştım ama ev yapımı bir başka olur, denemek lazım .)

  15. NarincE dedi ki:

    >Ellerine sağlık sevgili Tümay.

  16. >canımm kavuşup kaynaşmışsınız maşallahh:))harikasınız yine ve bu kurabiyeler…hem görüntüsü hemde sunumu harika ellerine sağlık:)tadan şanslılara bal şeker olmuştur eminimm:))

  17. çeşnici Handan dedi ki:

    >Tümaycım harika görünüyor damla sakızlı olduğu için tadı da harikadır. Ellerine sağlık canım.

  18. bademcicegi.com dedi ki:

    >canımm slmlar:) nasıslın iyimisin kurabiyeler nefis tadına baktım mis gibiiiiii ellerine saglık canım 🙂 öpüyorumm

  19. >damla sakızlı herşey güzel oluor ellerine sağlık kurabiyelerde leziz duruor :))

  20. >Buluşmaya getirdin mi?Ama ama nasıl olur ben niye görmedim(:Çok güzel görünüyor canımEllerine sağlıkÇok öptümsevgiler

  21. Ozge Sipahioğlu dedi ki:

    >ya ben de bulusmada yıyemedımm:))bak sımdı cnm ıstedı:)tıjencım sanırım bıze gelene kadar bıttı:(

Bir Cevap Yazın

