>KUSKUS

>

Nasıl bahar gibi bir havadır bu:) Aman nazar etmeyeyim diyeceğim ama bu mevsimde, Aralık ayının ortasında pek de normal gelmedi bana yani:) Neyse yine kısıtlı zamanım içinde hızla tarifime geçeyim:)

Malzemeler;

  • 1 paket kuskus
  • 1 tatlı kaşığı sıvıyağ
  • 1 tatlı kaşığından az tereyağı
  • Tuz
  • Bol su

Yapılışı;

  • Kuskusu bol suda haşlayın.
  • Haşlarken suyuna sıvıyağ ve tuz katabilirsiniz.
  • Haşlanan kuskusu soğuk sudan geçirin.
  • Süzüp tereyağını koyup erittiğiniz tencerenizde bir kere çevirip ısıtın.

Afiyet olsun…

Bu yazı Ana Yemekler, Makarnalar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

17 Responses to >KUSKUS

  1. derya dedi ki:

    >Canımmm sıcakken birde üstüne kaşarpeynir rendeledinmi tamam:))Ellerine sağlık öpüyorum.

  2. >Annem sen ne yaptın böyle? Simay uslu hanım kız galiba, sana fırsat veriyor da yemek yapıyorsun. Maşallah size 🙂

  3. sevda dedi ki:

    >ben salata olarak yapıyorum ama severim kuskusu.ellerine sağlık arkadaşım.öptüm.

  4. Zeynep dedi ki:

    >ellerine sağlık canımmmmmkocaman öperim seni:)

  5. Saglıklımutfak dedi ki:

    >çocukluğumdan beri çok severim. Buna ben toptop taze dermişim. ellerine sağlık

  6. >Tümayıımmm:))canııımm ben geldiimm:))iyikide gelmişimm kuskusu kaptım:)bahar havasının nedeni Simay'ımız bencee:)

  7. Kendimce dedi ki:

    >Simay bence Annasine fırsat veriyor ki ilerde blogda çok tarif olsun kullanabilecği ellerine sağlık tümaycım

  8. >Aman nazar etmiyelim havaları :)Kuskusu da çok seviyorum,salatasını özellikle,ama bu şekilde de çok güzel gözüküyor,ellerine sağlık canım..sevgilerimle..

  9. aksungur46 dedi ki:

    >canım uslu prensesin sana ne güzel fırsat vermiş gene bizlere harikalar yapıyorsun.bebişini benim için kokla, bebeklerin kokusu cennetin kokusudur.sevgilerrrrr

  10. Pastane'den dedi ki:

    >benim ufaklıkların bayılarak yediği bir tatellerine sağlık canım

  11. >Tümayım maşallah havayada nazar değmesin sanada hergün bizlere yeni tarifler vermeye devam ediosun :)) Simay'ıda öpüorum onu mis gibidir şimdi ooo miss…

  12. çeşnici Handan dedi ki:

    >Tümaycığım kuskus harika görünüyor. Ellerine sağlık canım.

  13. Bayram Kombesi dedi ki:

    >Ellerine saglik. Sana afiyet, Simay' a bolbooolll sut olsun.

  14. Fuat Gencal dedi ki:

    >Ellerinize sağlık. Çok leziz görünüyor.Saygılar.

  15. GÜLOANNE dedi ki:

    >Her yeni yıl başka bir güzel.. 2011 yeni yılının sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsını diliyorum. Yeni yılınız kutlu olsun.

  16. yemekbiraşk dedi ki:

    >eline sağlık sunum da pek güzel olmuş…

  17. >Arkası kar gibi geliyor bana ya hadi hayırlısı…Simay bebek sanırım çok uslu. Ben sadece yumurta kızartması yiyebiliyordum:)))Ellerine sağlık canımsevgiler

Bir Cevap Yazın

