>KEREVİZ ÇORBASI

>

Bir haftanın daha sonuna yaklaşıyoruz. Zaman çok çabuk geçiyor. Ocak ayı yarılandı hatta benim kızım çok yakında 1 aylık oaalcak bile:) Ha doğdu doğacak derken zaman ne çabuk geçiyor:) Herkes için iyi, sağlık ve mutlu geçsin inşallah. Bugün de yine çok sağlıklı bir çorba tarifi yayınlamak istiyorum:) Her zamanki gibi de çok pratik. Siz içindeki malzemeleri değiştirebilir veya arttırabilirsiniz. Ancak kereviz tadını alabilmek için ben çok fazla şey katmadım.

Malzemeler;

  • 1 adet kereviz
  • 1 adet orta boy patates
  • 1 adet havuç
  • 1 çay bardağı pirinç
  • 6 su bardağı tavuk suyu
  • Varsa kerevizin yaprakları
  • 2 yemek kaşığı riviera zeytinyağı
  • Tuz, karabiber

Yapılışı;

  • Kereviz, patates ve havucu doğrayıp zeytinyağı koyduğunuz tencerede birkaç kere çevirin.
  • Üzerine tavuk suyunu ilave edip pirinçleri ve kereviz yapraklarını ekleyin.
  • Sebzeler yumuşadıktan sonra çorbayı el blendırından geçirin.
  • Tuzunu ve karabiberini ilave edip bir taşım daha kaynatın.

Afiyet olsun…

Bu yazı Ana Yemekler, Çorbalar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

21 Responses to >KEREVİZ ÇORBASI

  1. sevda dedi ki:

    >kerevizi sadece salata olarak tüketiyorum ama çorbada nefis olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.

  2. >Ellerine sağlık Tümaycığım,çok severim.nefis görünüyor.Simay bebeği kokla benim için.sevgiler.

  3. >Harika olmuş ellerine sağlık böyle değişik besleyici çorbaları çok seviyorum yarasın ikinize çok öpüyorum …

  4. Pembe Tatlar dedi ki:

    >çok besleyici bir çorba ellerine sağlık tümaycığım…

  5. lezzet sarayı dedi ki:

    >Tümaycım ellerine sağlık harika bir çorba olmuş.

  6. Yıldız dedi ki:

    >Tümaycımellerine sağlık canımçorba nefissssss misssler gibi…Şimdi şu an bu çorbadan olmalıydı ah olmalıydıda sıcak sıcak kaşıklamalıydık…Sevgiler………

  7. Saglıklımutfak dedi ki:

    >Oy bir tanesi kocaman oldu ben göremedim hala. 😦 Bende denize yaparım arada:) Eline sağlık canım

  8. >Bak sen, küçük hanım neredeyse bir aylık olacak ha, pes! hastanede yeni görmedik mi daha sizi? Zaman ne çabuk akıp geçiyor. Maşallah maşallah!

  9. Nazmiye dedi ki:

    >nefis olmuş,benimde dolapta bir tane kereviz pişirilmeyi bekliyor.sanırım artık çorba olacak.ellerine sağlık,hoşçakal.

  10. >bitanem ellerine sağlık nefis olmuştur çorban:))Simay' ım nasıl annesi:) şaka maka bir aylık olacak hakikaten kuzum benimm:))birbirinize iyi bakın..

  11. >nasıl severim! pazarları yapıyorum çorba termosumda iki gün işe getiriyorum parça parça ısıtıp! nefis oluyor kerevizin çorbası – favorim kereviz tarifleri arasında:) ellerine sağlık!

  12. Seda Yazıcı dedi ki:

    >kerevize bayılıyorum canım ellerine sağlık

  13. Yemekbahane dedi ki:

    >canikom geçsin gitsin vakit…ben de kavuşayım artık senin gibi 🙂 çorba da süper gözüküyor

  14. Lavanta Bahçesi dedi ki:

    >tarif defterime yazdım bileee :)) ellerine sağlık .)Ahu

  15. umutluhayat dedi ki:

    >sıcak sıcak nefis bir çorba.ellerine sağlık canım.

  16. Kendimce dedi ki:

    >BOl bol süt olsun inşallah ellerine sağlık tümaycım kervizin kokusunu da kendini de çok severim

  17. >Ben kereviz dışındaki diğer sebzeleri ekleyeyim olur mu:))Sevemedim gitti:)))Ellerine sağlık canım. Süt olsun güzel kızınıaSevgiler

  18. Sevil dedi ki:

    >Tümayım malesef öyle oluyor tatlım günler su gibi akıp gidiyor birde bakıyorsun kuzun 18 lik güzel mi güzel bir kız olmuş :))Rabbim sağlık versin de görelim inş. canım çorban şifa dolu olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun kat kat sütün olsun inş. sevgilerimle

  19. yemekbiraşk dedi ki:

    >tümaycımm çok faydalı vitamin deposu olmuşeline sağlık canımsevgiler..

  20. birsence dedi ki:

    >tam vitamin deposu ellerine sağlık canım…

  21. dokuzuncubulut dedi ki:

    >Ben de çok severim Tümay'cığım, nefis görünüyor ellerine sağlık. Seneye annesinin bu güzel çorbalarını minik kızımız da yer:))Sevgiler.

Bir Cevap Yazın

