>SOĞAN ÇORBASI

>

Kocaman merhaba:) İki gündür yoğun bir şekilde misafir ağırlıyorum. Bugünde var:) Hatta birazdan gelecekler. Dünden beri de hiçbir arkadaşımın sayfasına da bakamıyorum. Ama şu yoğunluğu bir atlatayım oturup herkes neler yapmış bakacağım:) Lafı çok uzatmadan geçen gün yaptığım ve tahmin ettiğimden daha güzel olan bir çorbanın tarifini vermek istiyorum. Biliyorsunuz soğanın detoks etkisi var. O yüzden de tavsiye ederim…

Malzemeler;

  • 5 adet kuru soğan
  • 1 çorba kaşığı un
  • 2 çorba kaşığı riviera zeytinyağı
  • 1 adet domates
  • 5 su bardağı su (et suyu da olabilir)
  • Tuz, karabiber

Yapılışı;

  • Soğanları rondodan geçirip kıyın.
  • Domatesi soyup küp küp doğrayın.
  • Çorba tencerenize yağınızı koyup unu ekleyin ve unun kokusu gidene kadar kavurun.
  • Üzerine domatesleri ve soğanı ekleyin.
  • Suyunuzu ya da et suyunuzu da ilave edip kaynayana kadar pişirin.
  • El blendırından geçirip pürüzsüz bir kıvam alınca tuzunu, karabiberini ekleyin.

Afiyet olsun…

Bu yazı Çorbalar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

17 Responses to >SOĞAN ÇORBASI

  1. sevda dedi ki:

    >denemedim ama o kadar güzel görünüyorki canım çekti çorbayı.ellerine sağlık canım.sevgiler.

  2. Saglıklımutfak dedi ki:

    >Benimde ilk tariflerimden birdir canım . Ellerien sağlık çok faydalı.

  3. Bayram Kombesi dedi ki:

    >Yorma kendini bu kadar. Daha yeni dogum yaptin. Corban harika gorunuyor ama. Ellerine saglik.

  4. nilay dedi ki:

    >5 tane soğan ? çok geldi bana. Ama soğan çorbası da başka nasıl olur ki. Bir deneyeceğim.Ellerinize sağlık.Sevgiler

  5. >bende sana misafir olmak istiyorum:)inşallah bir gün olur:)çok şanslılar çok:)ellerine sağlık güzelimm soğan çorbasını deneyeceğim bende:) çorbalara merak sardım ha bir de salatalara:)

  6. >bende denemiştim harika bir çorba. Ellerine sağlık canım…

  7. Sevil dedi ki:

    >oh oh hamarat arkadaşım benim maşallahın var ..canım benim çok yorma kendini dikkat et simayımada soğan çorbasını bilirim otelde çalıştığımda severek sürekli tüketirdim malum bizim evin beyi herşeyi yemiyor yapmıyorum o nedenle 🙂 Soğan biliyorsun süt yapıyor kuşum bol bol iç sana süt olur .Afiyet bal olsun seni ve simayı öperimsevgiler

  8. >Çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık sevgiler.

  9. Seda Yazıcı dedi ki:

    >oooh mis gibi ellerine sağlık canım ,kızarmış ekmeklerde süper olmuş üzerine 😉

  10. >hiç denemedim ama güzel olduğunu duydum..senin de ellerine sağlık canım..şifalar olsun..

  11. Cafe Pepela dedi ki:

    >MaşaAllah mahire annemize:)Ellerine sağlık..Soğan çorbasını çok severim.Şifa olsun!!

  12. >Ben bu çorbayı bugün okuyamamışım işlerimden ne yazıkki ellerine sağlık hiç denemedim ama senin tariflerin garantili biliyorum deneyeceğim Tümaycığım ellerine sağlık sevgiler…

  13. >Fransizlarin ünlü çorbasi :)) Seninki daha güzel olmus, içkisiz en azindan 🙂 ellerine saglik canim. ne güzel kokardir simdi hmmmm

  14. >Fransız soğan çorbasını yapmıştım bende çokta beğenmiştik ama neden bir daha yapmadım acaba:)ellerine sağlık canım dikkat et kendine maşallah bune hamaratlık

  15. emine dedi ki:

    >henuz demedigim bir tarif ama dogrusu yapmaya cesaret edemiyorum.Ellerine saglik.

  16. yemekbiraşk dedi ki:

    >kolaylıklar diliyorum canım gidenin gelenin doğal olarak çok olur tatlı telaşlar :)eline sağlık nefis bir görüntüsevgiler..

  17. Özgen dedi ki:

    >Ellerine sağlık çorban harika kekin de öyle.Bu çorbaya daha değişik bir yorum katmışsın sevgiler canım…

Bir Cevap Yazın

