SOFRA DERGİSİNE KONUK OLDUM:)

 

Hepinize merhaba,

Aslında bu yeni sayfadan yeni yayın yapmayacağım ama bu haberi çok vermek istedim:) Bugün Sofra Dergisi’ne konuk oldum daha doğrusu konuk ettim:) Geçen hafta Selma Hanım’dan gelen mail üzerine deliler gibi sevindim ve heyecanlandım. Benimle bir mönü çalışması yapmak istediklerini belirtmişlerdi. Hemen mönümüzü belirledik. Çekim gününü kararlaştırdık. Sonrası malum:) Zaten bir iki saat uyku ile geçen günlerim iyice uykusuzlaştı:) Çekim günü geldi çattı. Selma Hanım ve İlyas Bey geldiler. O kadar güler yüzlü ve profesyoneldiler ki herşey bir anda oldu bitti:) Samimiyetleri, tatlı dilleri heyecanımı bir nebze olsun aldı. Umarım çekimler güzel olmuştur memnun kalmışlardır. Yayınlanacağı zaman sizlere bildireceğim.

 

Selma Hanım ve İlyas Bey’e sabırlarından ve bana ayırdıkları vakitten dolayı tekrar teşekkür ederim:)

Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to SOFRA DERGİSİNE KONUK OLDUM:)

  1. berna/umutluhayat dedi ki:

    ne güzel bir haber tümaycım.kutlarım.sabırzılıkla bekliyorum.

  2. .tebrikler nisan sayısında göreceğiz sizi o zaman, ellerinize sağlık şimdiden

Bir Cevap Yazın

